tisdag 8 november 2011

- Packning

Nu kommer snart taxin och hämtar Niclas och skjutsar honom till flyget. Han kommer inte hem förens på fredag, så nu passar han på att spela gitarr. Snart vaknar Adrian också, så då får dom mysa innan han åker.

Idag åt vi älgbiff, råstekt potatis och rödvinssås. Jag blev riktigt nöjd över såsen och är proppmätt nu och skulle bara vilja vila. Men det är bara fortsätta hålla igång för nu ska det packas inför färden till Brunflo. Jag har såå mycket packning. Barnvagn, babyskydd, kläder till pojken samt alla grejer som behövs för att skicka iväg PM och göra katalog till utställningen. Jag får inte heller glömma bort att ta med plugg så jag hinner göra uppgiften i samhällskursen!

Nä nu måste jag rappa på så jag hinner till Brunflo innan ishockeyn börjar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar