måndag 14 november 2011

- Världens bästa pappa

Har haft en jättebra helg i Hammarstrand! Niclas var iväg och jagade och jag skrev utställningskatalog medan pojken umgicks med sin farmor, farfar och sina två fastrar. Även gammelfarmor och gammelfarfar hälsade på en sväng.

Igår var det farsdag och eftersom jag inte var hemma kunde jag inte hälsa på världens bästa pappa. Men hemma hos han hade jag gömt två biljetter till Sundsvall - Leksand den 29/11. Så jag hoppas att han blev nöjd! Niclas fick en slagborr av sin son, på sin allra första farsdag!

Inatt satt jag uppe och skrev på en skoluppgift som egentligen skulle varit inlämnad i torsdags. Men nu är det iallafall gjort. Så nu är det bara att ta tag i nästa bok.

Den här veckan är ett totalt kaos, har så mycket att göra!
Tisdag: 9.00 - studiegruppen på campus, 13.00 - mammagruppen hos Natalia
Onsdag: Hämta nyckeln till lokalen inför helgen, 13.00 babymassage
Torsdag: Begravning
Fredag: Förberedda utställningen.

Förutom detta ska jag skriva klart katalogerna, sortera nummerlappar, skriva kritiklappar, måla placeringshundar, hämta sponsringspriser, skriva prislistor + ta hand om min vackra son!

Ikväll ska jag måla placeringhundar och skriva klart katalogerna och skicka dom på tryck!

Men det är ju bra roligt allting också! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar